søndag 30. oktober 2011

Kort til basar!

I går var vi på basar hvor pengene gikk til NYTT HÅP . Koret som trolljenten vår går i skulle synge på basaren og jeg fikk spørsmål om jeg kunne lage noen kort til åresalget. Så klart vil jeg bidra til et så fint prosjekt.
Lagde 4 kort på rappen som jeg ble ganske så fornøyd med.
Ble dorullkort så det ble litt utenom d vanlige i tillegg til to mer tradisjonelle kort som jeg hadde laget tidligere.
Dorull kort er utrolig enkelt å lage og så blir d søte små kort av det :)
Dorullen blir som en lomme hvor jeg har puttet en tag som blir kortet oppi.
Håper de som vant kort ble fornøyd med det og kan få bruk for det :)
Selv vant vi etter hvert litt av hvert. Jeg fikk meg juleputer til sofaen <3 og barna fikk litt av hvert de også :)
Basar er kjekt så dette vil vi være med på flere ganger :)
Kjærlige søndagsklemmer fra Cathy :)

1 kommentar: