mandag 15. oktober 2012

Marius tunika

I sommer begynte jeg på en tunika med Marius mønster til min datter. 
Den tok litt lengre tid enn planlagt og det ble noen gloser fra meg opp gjennom mønsteret når jeg gjorde feil og måtte ta opp igjen!
Men, jeg ble ENDELIG ferdig! Og jeg ble kjempe fornøyd med den! Første tunikaen jeg har laget og en ny oppskrift ligger allerede på vent, men denne gang med flettemønster. Men før jeg kan begynne på den må jeg gjøre med ferdig med en del annet som også ligger på vent og som kommer før den i rekken!

Jeg holder nå på med en genser med korte ermer til meg selv som jeg straks er ferdig med. 
Den blir i mørkeblå som jeg er blitt så utrolig glad i! Gleder meg til jeg kan bruke den.
Den berømte Skappel genseren ligger også og venter, men i første omgang er det garn til en mini skappel som ligger her og venter. Lys rosa til min datter ;) Klør i fingrene etter å begynne! hehe...

With Love <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar