tirsdag 5. juni 2012

Et tripp trapp kort jeg virkelig koste meg med å lage!

Jeg fikk et oppdrag om å lage et kort til et utdrikningslag. Det var en venninne av meg som kom med bestillingen, men tror ikke hun hadde sett for seg at det skulle bli slik. Hadde egebtlig planer om å lage et vanlig kort i 15x15 cm størrelse, men så ble det noe helt annet og mye mer.
Jeg fikk noen stikkord om den vordende bruden som bla var solbriller, cupcake, gode drinker og lilla. Det var en hel del mer, men det var dette jeg brukte.
Jeg vil gjerne skryte litt av kortet og meg selv for jeg er strålende fornøyd med dette kortet. Det er ikke ofte jeg overrasker meg selv, men denne gangen tok jeg kaken rett og slett:)

Det blir nok ikke med det første jeg lager et slik kort igjen, men dere skal ikke se bort ifra at det plutselig kommer et nytt ;)

Ha en fin kveld and enjoy :)

1 kommentar: